Turkiet part 3

Fortsättningen på onsdagen och båtturen:


Cleopatra beach (finaste stranden i Alanya)


Där fick vi också bada, och jag blev övertalad att hoppa från övre däck :')




Sen åkte vi till ett gammalt hamam-ställe. Dit fick vi simma om vi ville. Fett jobbigt att simma tillbaka sen, vågorna var enorma! Okej, nu överdriver jag, men dom var stora. Jag satte mig längst strandkanten och det gick inte att sitta still, man åkte runt som en boll x) Satt bara där och skrattade som en idiot medan min bikinitopp åkte åt sidan, haha x) Fett kul


Vi blev lite besvikna för de hade lovat oss att vi skulle få åka bananbåt och ha en tävling om vem som kunde hålla i ett rep längst och den som vann skulle få åka jetski, men det blev inget sånt :( Och så skulle vi åka ut så vi kanske skulle få se delfiner, men det gjorde vi inte heller. Seegt! Men det var väl trevligt ändå :)


Efter båtturen gick pappa på en promenad, och han fick se en apa. Ångrade mig fett mycket att jag inte följde med!





Nu hinner jag inte med mer känner jag...

KOMMENTARER


Åh det ser ut som ett jättefint ställe :)

2011-10-02 // 10:14:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: