Turkiet part 2


Tisdagen spenderade vi vid poolen.


På eftermiddagen gick typ hälften av the gang till basaren igen. (Lite beatles-feeling över det här kortet, haha)
Det hände även en liten incident där så jag tappade mina Rayban i backen och glaset åkte ur, men en snäll snubbe fixade det åt mig. "Now you can buhuu" haha x) Ni fattar inte, skit samma! hahah


Sen gick vi och åt på Sultan Sofrasi igen, för vi hade ju lovat att komma tillbaka, och morbror+familj hade inte ätit där.


Det blev en riktigt rolig kväll! Personalen asså! haha, Han som står och dansar på bilden kom ut med en ask och fick morbror att lägga i 5 lira i den, och skulle vi få upp den så skulle han få tillbaka den, annars skulle han få dom x) Och under tiden som vi försökte få upp den så visade han en massa andra knep och knåp, riktigt kul!


The box. Den var OMÖJLIG! Snubben på bilden ovan (inte han som dansar, den andra som kollar in i kameran och flinar) sa åt mig att äta maten först och sen försöka få upp den. Jag bara "I can do both at the same time" Han bara "But you're not eating..." haha x)


Efter maten ville han ha två frivilliga, och jag och Isabelle anmälde oss direkt! haha. Vi skulle försöka komma loss som ni kanske ser. Vi fick två rep som satt fast runt våra handleder och de skulle säras utan att använda något utom händerna. ;)


Deras skratt var lite roligt tyckte jag! hihi. Han frågade även vad vi hette, han tyckte mitt var lite svårt. Men han kom ihåg det dagen efter. Men det tar vi sen! Vi blev kvar där och fick nya saker att utföra lite då och då. Lite kul att alla i personalen sprang ifrån vårt bord för att servera de andra på resturangen men sen kom tillbaka til vårt bord igen x) Grymt kul var det i alla fall! Har nog inte skrattat så mycket på länge! haha

Och just det, asken. De visade sen hur man gjorde, men sen sköt han in den åt fel håll så när vi skulle försöka få upp den så satt den ju fast, men vi trodde att vi var helt dumma x) Men sen fick inte personalen upp den heller, så där rök pengarna! haha. Eller de fick upp den tillslut :P

Efter vi var klara där så väntades fotboll på storbildsskärm vid poolen. Så vi satt där och kikade på Sverige - San Marino (vadå utklassning :P) och hade det trevligt! Beställde en Pina Colada, för jag tyckte den lät god. Men usch, den smakade typ pencillin x) Har inga bilder därifrån men det var trevligt i alla fall!


Onsdagen spenderades ute på sjön. Vi bokade en båttur (som dock inte alls levde upp till mina förväntningar, då han lovade massa men vi gjorde typ hälften av sakerna, men det var ändå trevligt) Det var väl inte exakt den här båten vi åkte, men den såg typ ut så :)


Jack Sparrow fanns ombord ;D Helt sjukt hur lika de var, han gick liksom exakt som han gör i filmerna! :')


På båten. "Jack" blev lite förtjust i Meja ;)


Turkiet ♥ Vi fick en paus att bada ute på havet innan vi åkte vidare också.


The red tower


En som ska hoppa från typ 30 m höjd eller vad det var. De gick igenom en tunnel (han hoppade av båten på andra sidan och gick igenom tunneln och kom ut här)

Nu hinner jag inte mer, matdags. Men fortsätter med båtresan och allt annat senare! Enjoy these pics first :)

KOMMENTARER


Emma - Photoshop, headers & foto ♥ http://dessemma.blogg.se/

Gud vilka härliga bilder! :)

2011-09-21 // 19:24:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: