Turkiet part 1

Här kommer lite bilder från Turkiet. De är inte redigerade, det orkar jag inte, och har inte tid med det heller!


I väntan på flygplanet. (som förövrigt var en timme sen, bra början)


Framme vid Antalya mitt i natten. Därefter väntades 2 timmars bussresa till Alanya, vilket betydde att vi var framme vid hotellet vid 4-tiden på morgonen (Turkisk tid) Så vi sov bara några timmar innan det var dags för frukost.


Utsikten från balkongen


Söndagen spenderades vid poolen hela dagen.


På eftermiddagen gick vi och åt på Sultan Sofrasi som vi blev tipsade om, riktigt gott! Efter det fortsatte vi ner till stranden och kikade.


Lägg märke till snubben längst ut i vänster, barbröstad och i blå shorts. Honom kommer ni se mer utav framöver, promies x) Träffade även på Iceman som han kallade sig. Han skulle fixa solstolar till oss nästa dag, för ett billigt pris :)


Påväg tillbaka till hotellet. Lägg märke till hur de stavar Taxi, tyckte det var klockrent. De har nog inte x där nere, för extra stavades ekstra, osv. :')


Alanya by night


Måndagen spenderades på stranden all day long! :D




Sen blev det dags för parasailing! Blev sjukt spontant sådär, "Hey ho lets go" typ. Och det var tur det, annars hade jag nog bangat.



Vilken känsla det var alltså! Jag trodde aldrig jag skulle våga, för jag är så sjukt höjdrädd. Jag menar, man sitter fast i en sele bara, och är superhögt uppe i luften! Men det var svinkul! Och utsikten ska vi inte tala om. Magiskt!


Lunchdags på stranden. Folk kände igen oss på en gång för vi var så många. De bara "15" varje gång vi kom ner till stranden när vi skulle skaffa solstolar. Haha x)


Bada bada! Fråga mig inte vad jag gör...


Redo för en tripp till Basaren för shopping! :)


En galen korsning!


Shopping, shopping! Heaven?


Basaren


Efter att ha fyndat en adidasväska, lila converse, Rayban-solglasögon och två armand var det dags för middag.


Haha kolla namnet x) Tyckte det var roligt!

Nu orkar jag inte mer, utan fortsätter med tisdagen och resten av veckan senare. Men nu har ni fått sett lite av vad vi har gjort :)

KOMMENTARER


Awesome! Vill se mer, mer, mer, mer...haha ;D♥

2011-09-17 // 17:00:10

åhh härligt!!! :D



Men är jag blind eller? Ser inte den där snubben? haha

2011-09-17 // 18:02:15
MARIA - mode, outfits & inspiration http://mmiaas.blogg.se/

Åh vad man längtar utomlands när man ser dom här bilderna! :D

2011-09-20 // 21:18:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: