Skitdag...

Usch säger jag bara! Ibland skulle jag göra vad som helst för att få byta kön...
Åkte hem en timme tidigare från skolan idag efter att ha plågat mig igenom två timmars föreläsning med en fruktansvärd mensvärk. Underbart, eller hur? Perfect timing liksom...
Varken jag eller Maritza, eller hon som satt bredvid mig hade en tablett heller.
Så jag tog bussen till Borlänge (som förövrigt tog extra lång tid på sig, tror jag blev bestraffad för någonting) och gick till pappas jobb där jag fick en tablett och la mig en stund i vilorummet.
Sen kände jag att jag började bli hungrig och då var det ett tecken på att det började bli bättre!

Sen körde jag hem, och packade lite innan jag kollade på fotboll. Och gick det bra då? Nää, inte ett dugg! Hejdå EM typ... ÅH! Vad är det här, först VM och nu EM. Men får väl hålla tummarna.
Nu ska jag tömma kameran innan jag tar en tablett och en vetekudde och går och lägger mig.


Right now. Ser fram emot morgondagen!!! :D Och visst har mitt hår blivit ganska långt då? Sen jag klippte det, då jag grät av förtvivlan x)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: