Lite plugg och lite filmmys

Vet ni vad? Jag har läst typ 100 sidor idag. 100!!!
Plus att jag har antecknat massa. Känner mig riktigt duktig!
Ska försöka läsa klart om den sista snubben, om jag orkar. Just nu är jag så hungrig så jag håller på att dö mest. Jag har inte ätit något lunch än :O Bara för att jag valde en maträtt som tar extreemt lång tid att göra. Höhö

Igår var jag ju hos systrarna också och pluggade med Maritza, det gick bra. Lite fick vi nog in, för att i nästa stund se ut som frågetecken och inte veta alls vad det handlade om x) Men förhoppningsvis så ska jag få in massa denna vecka!
Men efter typ 3 timmars konstant plugg orkade vi inte mer så då lagade vi mat och sen när Martinas kompis åkte hem så satte vi på en film och myste med godis :D Stefan & Krister in my ♥ haha, Krister är ju bara för korkad x)

Hur som helst var det skönt med lite avkoppling. Nu är det hårdplugg som gäller veckan ut!


Såhär känner man sig varje dag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: