Dagens planer

Vaknade upp för cirkus en timme sen.
Åt frukost och satte mig och pluggade. Måste bli klar med Marx innan jag sticker hem till systrarna.
Där ska jag och Maritza plugga all day long!
Och likaså Martina och hennes kompis. En riktig pluggdag helt enkelt, jag känner att det behövs. Och det känns så mycket bättre när man har någon att snacka med! Tror det blir bra :)
Hela nästa vecka kommer väl att se ut såhär! haha

Så nu vet ni vad jag ska göra! Hoppas ni får en trevligare lördag än vad jag får! ;)

Bara för att R&J har börjat igen och jag MÅSTE på en till! Jag vill se Zain, och allt det nya! :D

KOMMENTARER


härligt:) i helgen blir det fest och mysa med pojkvännen som är på besök! men måste plugga lite också...

säg gärna vad du tycker om mitt nya halsband<3!

2011-09-24 // 12:33:36

VI MÅSTE PÅ EN TILL!!!! :D♥

2011-09-24 // 13:49:43

Du kan inte gå den 28 Oktober på min födelsedag? :)

2011-09-25 // 13:07:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: