Ät och tig

Så är det typ nu.
Istället för att sitta och vara deppig över att jag saknar Turkiet så sjukt mycket så ska jag vara glad att jag över huvudtaget varit där och fått uppleva en underbar vecka med underbart sällskap!
Men jag saknar värmen, att slippa frysa och vara kalla om händer och fötter all the time.
Helt plötsligt blev jag så sjukt sugen på att plugga utomlands, där det är varmt, och där jag trivs mycket bättre!
Turkey in my ♥ Kommer ett inlägg om det senare!

Så nu till mitt ät och tig, för det är precis det jag tänker göra.
Nu ska jag ta mina salta pingviner och sjunka ner i skolböckerna. För det ser jag ju verkligen fram emot sååå mycket!



Tror den bruna färgen sitter kvar i flygplansstolen, YAY... Åtminstone en del utav den, för lite brunare är jag ju, det vet jag.

KOMMENTARER


Jag vill också plugga utomlands! Hade varit en fett rolig upplevesle!

2011-09-12 // 19:35:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: