I'm back

Första gången jag är på datorn sen i torsdags, därav dålig bloggning.
I fredags åkte jag & Maritza till Kupolen efter skolan, sen sprang vi till stan för att hinna med 14-bussen hem till dom. Och sen kom Martina hem så vi hade det trevligt på kvällen.
Sjöng lite, åt tacos och tittade på idol. Och när jag skulle åka hem så var det vädret och de bara "Farsafton, Farsdag & Annandag far" haha x) Bästa

Igår var det dags för tredje födelsedagsfirandet för morfar.
Hej och hå vad mycket tårta jag har ätit nu! haha. Det var trevligt det också :)
Glömde dock kameran hemma så det blev inga bilder...
Kom hem vid 22 och var hemskt trött! Satte mig framför tvn ett tag men sen pallade jag inte mer och gick och la mig.

Idag är det farsdag och jag hade tänkt göra mat åt pappa.
Men vi glömde ta upp stek igår så det sket sig, så nu vet jag inte alls vad vi ska hitta på och göra! -.-


Haha, sötaste. Ofta man sover med huvudet ner sådär? x)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: