Friday !

Hur awesome? :D
2 lektioner as usual. Fick aldrig redovisa idag så lär göra det nästa vecka istället.
Sen hade beep-test & styrketest idag. Min hals dödade mig så jag fick lov att bryta beep-testet, fattar inte varför jag får så himla ont i halsen när jag ska springa? Tror jag andas knas eller nått, fast det har jag trott i många år nu! haha
Sen kom bror och hämtade mig och så gick jag in på Kupolen och bokade synkontroll. Scary. Hatar sånt. Ska dit på söndag!

Snart ska jag nog kila iväg till Ica och köpa chips och dipp. Tjockis! Hey, det är ju helg! ;D
Ska försöka flirta till mig en tidning också, fett segt att bara gå omkring hemma. ;P



Inte alls över ett år gammal, nejnej x)

KOMMENTARER


Åh vad gott med chips och dipp! xD

2011-05-06 // 23:27:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: