Vad händer?!

Jag hatar det här! När man är glad att snön börjar försvinna så ska det komma värsta snöovädret så man får mer än en dec igen! INTE OKEJ!!! Jag hoppas verkligen att det här var sista (och första) gången jag skottar i år!
Gissa om jag kommer ha träningsvärk i armarna och ryggen imorgon när man först hade styrketräning på idrotten. But I don't complain ;D

Mysigt att man åkte hem till mormor och morfar och åt mat och fikade också :)
Lånade hem Dag-Otto filmer också så nu ska det skrattas lite! Höhö!


KOMMENTARER


DAG OTTO!!! ♥ hihi

2011-03-18 // 22:06:11

Han är väl för rolig den där Dag-Otto! :D

2011-03-18 // 22:27:54
Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto) http://lenasplanet.blogg.se/

Haha Todeee! ;)

2011-03-19 // 11:38:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: