Kick back, relax

Vilken bra fredag! :D Om man bortser från mensvärken och illamåendet lite av och till, men det är bara att bita ihop ;D
Kom hem vid halv ett och har bara slappat. Känns som jag inte har kopplat av såhär mycket på aplänge! Även fast jag nyss haft lov. Rapporten lämnades in idag och nu har jag inget arbete fören om typ 3 veckor! Än så länge. Love it! :D

Så emellan all musikpoppning och tvtittande så har jag lyckas få i mig thaimat (:DDDD) och bokat biljetter till R&J igen! Min mamma är bäst! haha. Så den 16 april äre dags igen, och Elin ska också se med oss :D Assum!

Och på tal om musikpoppning så kan ni lyssna in Linda Pritchards album också. Helt galet vad den kvinnan sjunger bra!



KOMMENTARER


Hon sjunger otroligt braaaa den kvinnan!!! :D

Åh vill åsså se R&J igeeeen, så jävla fattig man ska va då...:'(:'( HAHA

2011-03-12 // 00:32:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: