Happy girl!

Var som sagt i Karlstad idag. Har seriöst pratat konstant hela vägen dit och hem! :O Var sådär lagom övertrött också efter ett tag så det blev ju bara kul åt alltihop. En upplevelse har det då varit. För er som inte vet så skulle jag på informationsdagarna på universitetet. Men vi hittade inte riktigt dit först... Vi kom helt fel och gick in på en mack och frågade efter vägen. Det såg ut som hon i kassan tyckte vi var helt psycho! haha. En snäll gubbe talade i alla fall om hur vi skulle åka. Så 10.10 var vi inne i aulan där Stefan Holm och en forskare skulle prata. Holmen var vääärsta kort och smal jue! :')

Ah sen var vi väl på lite föreläsningar och gick runt på universitetet och kollade och åt mat och så. Sen åkte vi in på donken efteråt och sen brummade vi hemåt. Kan ju säga att jag är sådär lagom trött nu! Inte så kul att gå upp 05.30 direkt...

Och direkt när jag kom hem så var det bara att skriva klart rapporten också. SÅ HIMLA NAJS ATT DEN ÄR KLAAAR!!! :D:D:D:D Blev typ nyss klar så nu ska jag försöka förstå hela demostrationen i Libyen. Som jag fattar det så är de missnöjda med Gadaffis styre och såg att det funkade för Egypten och Tunisien så de blev inspirerade. Eller nått sånt. Någon som är mer insatt i detta får gärna komma med en bra förklaring? Haha, nej usch vilket tråkigt inlägg. Herråå!

BUBBEN! ♥


KOMMENTARER


Jag fattar NADA om allt det där i Libyen, så sorry, kan inte hjälpa, haha

2011-03-10 // 21:45:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: