110328

Vi fick material till NP i svenska idag...
Känns ju sådär lagom kul! Förstår inte ett piss typ... Nej fy då! Ska bli så himla skön när det är över!

Och så var min kära gamla mattelärare tillbaka idag också. Fast jag får inte ha honom :( Utan han är vikarie för en annan mattelärare och den matteläraren som jag har är vikarie för honom? haha x) Ska i alla fall försöka tigga lite privatlektioner med honom. Han kan i alla fall förklara bra! :)

Efter skolan bestämde jag mig för att kila till resecentrum och säga hejdå till Mariella (och hej också för den delen, haha). Hann ses i typ en kvart men vi ses ju igen om typ 4 dagar :D
Sen gick jag lite på Kupolen med Maritza och Martina innan jag åkte hem. Är ju ganska så tröttis idag!
Så ikväll ska jag bara softischa! Orkar inte sätta mig och läsa häfte till NP.

Och det här blev ett riktigt intressant inlägg. Jag orkar inte... Hejdå! :D haha


KOMMENTARER


hihi ♥

2011-03-28 // 18:57:37

HATA NP!!

2011-03-28 // 19:01:18

Det var ju kul att vi kunde ses en snabbis iaf! I helgen hinner vi umgås mer, längtar! :D <3

2011-03-28 // 23:04:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: