Studenten 10 juni 2011

Kände att dagen började super! Hade ställt klockan på 05.00, trodde jag. Det visade sig att jag ställt in klockan på det men aldrig satt på den, trött eller vad? Men ett under skedde och jag vaknade 05.15 istället.
Blev lite smått stressad och sprang ut i duschen, och fixade mig resten och pappa knäppte lite kort på mig innan det var dags att åka.
Vid 06.30 hämtade vi upp Matilda och körde in till stan och hämtade Mina & Emelie för att sedan åka vidare till Ewelina för champagnefrukost! :)
Mötte en yr Marcus på vägen dit x)

Var där till typ 07.30 för att sedan åka vidare till skolan då vi skulle ta kort vid åtta!
Fixade det och sen gick vi in i skolan och pratade lite för att sedan springa runt aulan för ettor och tvåor och retas lite! haha x)
Sen gick vi upp på enheten igen och åt frukost och fika. Var mysigt! :)
Och sen skulle vi tävla lite, hade en frågesport om lärarna, såna här frågor som man inte vet alls. Typ vem som körde upp 3 ggr och vem som dansat på gatan i Milano? haha x) Gick ut sen också och löste nå korsord som min grupp vann, fick en godispåse att dela på men tror Ida tog hela :P

Sen blev klockan 10.30 och det var dags att gå in i aulan och lyssna på rektorn och lite mer tal och sång.
Sen gick vi upp på enheten igen, skrev i varandras mössor, gav Anette sin present som hon blev superglad för och så fick vi betyg! Jag är nöjd :D Stog och spanade på min familj också, höhö.

Sen blev klockan typ 12 och då var det dags för utspring. Väntade otåligt på att BSM skulle spela klart så vi fick springa ut och den väntan varade i EVIGHETER! Men sen fick vi springa ut och sjunga vår låt!



Sen försökte jag leta på familjen då, det gick ju sådär. De hade flyttat på sig så jag hittade dom inte x) Men sen kom Elin & systrarna och mötte upp mig och det blev kramkalas. Så gick jag till släkten och där blev det ännu mer kramar. Så knäppte dom lite kort och så :) Elin, Martina & Maritza började gråta, och jag kan inte se andra gråta för då börjar jag också, så jag stod där och försökte hålla tillbaka tårarna och le och se söt ut på kort x)




Sen blev det dags att åka lite flak. VAR HUR KUL SOM HELST! Skrek och sjöng som en galning, och vi åkte i typ 1,5 timme! :D Sån himla grym känsla alltså! Höll på att dö av värmeslag men det var det värt! Ett örhänge flög av också, hittade aldrig pluppen igen. Så kan det gå :')



Vid 14.15 så mötte jag upp systrarna och Elin och vi brummade hemåt :D Sa hejdå till klassen och så!
Möttes upp av släkten vid trappan :')



Då blev det dags för mat. MUMS! var hungrig så det var gott! :D Och törstig som en gnu! haha
Sen hade mamma och pappa tydligen gjort en tipspromenad om mig. Pinsamt att inte ens jag kunde alla svaren? x) Trodde jag hade spelat fotboll i 11 år, det var tydligen 10. Och så lekte jag mest med mjukisdjur, vilket jag trodde att jag bara samlade på x) HAHA ! Och jag trodde att jag hade haft 5 egna djur, men det var 4, för ett var mammas, ehhm. Så jag förstår om andra tyckte det var svårt x) hahaha



Öppnade lite paket också. Fick massa fint! :D TACK ALLA!



Sen så kom det lite fler folk och de skulle äta så jag fick vänta på fika... haha x) Var så himla sugen på tårta!
Satt och pratade lite bara. Och Mira kom och gjorde oss sällskap så vi hade fullt sjå att försöka lista ut vad hon sa "Myta" eeh?? Kom fram till att hon menade mygga, eller myra? Var osäkra, men nå kryp i alla fall! haha



Sen fick vi fika och kvällen rullade på innan det var dags för alla att åka hem. Elin och Mariella åkte hem till Elin för hon hade glömt allt möjligt, pyjamas, regnkläder... haha x) Så när alla åkt hem så bytte vi kläder, fett skönt, och tvättade bort sminket! Sen roade vi oss med att leka med en pilatesboll x) Fett kul!



När Elin & Mariella kom tillbaka så satt vi på altanen och pratade och lyssnade på musik. Fick en ipodhögtalare som funkade galant! :D Sen kände vi att det var dags att gå och lägga oss eftersom vi var hemskt trötta och skulle upp tidigt på lördagen! :) Så vi la oss typ vid tolv eller nått och jag somnade på en gång!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEN!
Bjuder på en sista bild, bara för att den är så härlig och så jag! haha


KOMMENTARER


super-awesome-day! :D



Grattis igen till studenten fina duu! :) ♥

2011-06-12 // 19:59:20

hihi ♥♥♥

FYFAAAN VAD DU ÄR BRA!!!!! <3

2011-06-12 // 20:43:35

Sv; haha fett bra bild! xD

Men du får ju inte läsa bloggen innan jag hunnit förminska bilderna och fixat så det ser snyggt ut, haha x)

2011-06-12 // 21:38:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: