Rix fm festival

Jag åkte in till Borlänge till 10.30 och mötte upp Elin.
Sen brummade vi till Falun, och gick in på Hemköp och handlade mat.
Skulle handla sallad och jag valde först vad jag ville ha i. Sen skulle Elin ha och han som hade i bara "Ni behöver ju inte ta samma, här får man välja helt fritt" Elin bara "Men jag vill också ha kyckling..." haha x)

Ah sen gick vi till stora torget och satte oss framför scenen och väntade och väntade och väntade.
Var värsta dött i Falun ju! Upplevelsebyn var tråkigast i världen, men jag vann i alla fall en t-shirt på introtävlingen. I ♥ Rix fm festival stod det, och det stämmer ju :')
Sen började det äntligen komma lite artister och soundchecka. GRRR på Stenmarck vah! Och Walzen var ju också söt, höhö.

Sen så tog några fjårtisar våra platser men vi tryckte in oss och jag och Elin böt plats så jag kunde stå emot för de tryckte så himla mycket! Starka fotbollsben serru ;) Vi lyckades i alla fall komma tillbaka till mitten och var nöjda, men det var inte dom. De trodde liksom att de skulle få plats typ 6 st på den lilla plats vi hade. Stod som en mosad korv och sa till dom 4 ggr att ge sig. Blev skitsur och dom bara "ooooh" haha x) Sa tom till en vakt men han bara "Jag kan inte göra nått" och blablabla, bullshit. Så då blev jag sur på honom också!
Men sen drog kalaset igång och det blev mycket bättre! Ulrik var ju först ut och dom brdevid mig var ju mest intresserad av honom så ;P

Röjde på lite och det var världens dödaste publik. Tills Stenmarck kom, och sist Danny! :D GRYYYM han är!



Efteråt så spanade jag efter systrarna, och visst stod dom där sen. *vinkvink* haha x)
Kramkalas blev det och vi var lite hyper. Och min röst var hes as usual! Love it! :D
Knatade iväg till hotellet.

Danny kom efter en stund och Elin försvann in, och vi också efter ett tag. Känner mig alltid så himla på!
Han stod och pratade med några andra så vi ställde oss en bit bort och väntade.
Sen hörde Martina han säga "Nu ska jag gå vidare och hälsa på dem" och så kom han till oss.

Han tyckte Martina var finklädd i sin klänning och hon skulle försöka förklara att de nyss kommit från sin systers examen i Skövde, vilket gick sådär. Han höll henne i handen och hon dog lite x) haha

Sen bara till Martiza: "Var inte du där?"
Lät typ som om han inte tyckte hon var fin x)
Han bara : "Ja du har ju ingen sånhär" *tar på Martinas rosett och snackar om att det var klädkoden eller nått* Sen hittade han en liten rosett på Martizas kofta x)
Sen kramade han mig och sa "men du var inte där för du har ingen rosett" knaas
Så sa jag att jag hade varit där hela dagen med Elin. hihi

Började snacka om Ludvika och att det kommer bli grymt. Martina försökte sätta dit honom men han visste visst att han skulle dit, hade tom koll på att det var 40 min därifrån :O haha, fail!
Sen gick det nå ballerinor förbi och Elin tyckte hon kände igen en? Fattade nada, Danny bara: "Vadå, är hon känd? Jag har ingen koll på sånt" haha x)
Kom fram till att det inte var hon sen i alla fall!

Sen snackade vi om hur mycket drag det var i Falun och så. Blev nå knas där, han fattade inte om Elin var ironisk eller inte för hon pratade oförståeligt x)
D: "Är du ironisk nu?"
Jag: "Nej det är hon inte"
Elin: "Det var inge bra drag...."
Martina: "men DU var bra"
D: "Ja det fattade jag men...."


haha xD Kommer inte ihåg hur allt slutade men det blev så himla fel alltihopa x)
Frågade om han var trött också och hur 17 dom planerar :P

Sen tog vi lite kort, och det blev ju som det blev :')


Värsta mysig tröja ju,mmm :D

Sen drog vi till Max för Elin var hungrig. En mamma där bara "Vet ni vad Danny gjorde på scenen då? Han drog sig i snoppen" HAHAHA xD

Knäppte lite kort och sen åkte vi hem :)



Askalas bra dag! PUSS fina ni ♥
Nu åskar det så nu måste jag dra ur internet! Så ni får inga mer bilder! Herrå!

KOMMENTARER


rewind, rewind! :'D ♥♥

2011-06-07 // 18:52:21

så fett roooligt! :D♥

2011-06-07 // 19:36:08

MYSDAG! Alltså RixFm är bara såååå bäst!

2011-06-07 // 21:54:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: