Oh happy day

Eller nått sånt!
Har varit i Siljansnäs all day long typ. Var och åt på Buffils Anna med släkten.
Firade farfar och sådär. Det var trevligt.
Och maten var god, trots att jag inte var ett dugg hungrig. Men jag fick i mig både kallrätt, varmrätt & tårta.
Kom hem efter 21 någon gång.

Igår var också trevligt.
Åkte som sagt hem till systrarna.
Vi åt god mat, och efterrätt. Sen spelade vi massa spel. Rockband, MJ, Upp till bevis & Med andra ord.
Blev ju lite fail på vissa ord där, så himla kul x) "Rimmar på Madonna" "Det gör man när man är på tjocken..." hahha x) Aja, kul vare i alla fall!
Har inga bilder varken från idag eller igår. De kommer sen (: Men bara för att jag hatar inlägg utan bild, tycker dom är så tråkiga, så slänger jag upp en fin ;D



OCH GLÖM INTE BORT! HJÄLP OSS! BÅDE BEN & TIM (och vi såklart) VILL VERKLIGEN KOMMA HIT! SÅ VAD VÄNTAR NI PÅ?! GILLA! :D:D:D

KOMMENTARER


nu fick du mig att tänka på gospel pga din rubrik! haha

2011-06-26 // 00:32:01

SV: TACK VÄNNEN! Vad glad jag blir att höra! :)

2011-06-26 // 00:39:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: