2011.06.22

Fick hem min check idag, bra att jag nyss var till banken och satte in en x)
Fick en till trisslott också?
Knaas, jag ska ju inte vara med fören nästa vecka!
Men ja, ingen vinst nu heller. Det såg ljust ut, trodde jag skulle vinna 100 kr, eller åtminstone 75, men nej då. Sån tur har man ju inte!

Är lite sur också... Det skulle ju bli fint väder idag, men det är baaaraa moln.
Jag som ville sola. Detta förstörde hela min dag!
Nu har jag ingenting att göra...
Kolla på film igen? Nej tack. Tror jag ska sätta mig och fortsätta med boken!


KOMMENTARER


de där jävla trisslotterna! Hade 2 lika på typ 3 olika belopp och så skrapar man sista rutan och så förstördes allt.... hahah x)

2011-06-22 // 15:20:53

Men jag vill också ha en check :( haha

2011-06-22 // 16:30:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: