15 juni 2011

Vaknade rätt sent idag. Igen... Höhö
Men har man sommarlov så har man ;D

Satte igång att leta bilder till boken på en gång, och nu är jag snart klar!
Sen skulle jag iväg på friskis vare tänkt, men sen sket sig alltihop för skulle jag ta cykeln så skulle jag inte få hem den, skulle jag ta bussen så skulle jag inte komma hem, osv..
Men Martina tvingade dit mig ändå, för deras mamma kunde skjutsa mig. Så trots att min lilla mage sa att det inte kändes bra så sprang jag i alla fall ner och bytte om och stack till bussen, hade 10 min på mig x)

Kom dit och tränade, Elin var också där. Kulkul. Sen åkte jag hem och fortsatte med bildletande och kikade lite på tv. Nu är jag här! Det var min dag.

Oh just ja, jag har skaffat twitter också x) Allt för att försöka ha chans att vinna lite lyxplatser ;D Hihi


KOMMENTARER


HÖHÖ så nu har vi gått och blivit twitter nördar också....eller inte än kanske men blir väl sen ;D hahha ♥

2011-06-16 // 23:32:54

tur att allt löste sig till slut! ;D



hahah vad gör man inte för att ha chansen att vinna! ;'D

2011-06-17 // 00:42:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: