Danny i Ludvika 2 Juli 2011

Okej, here we go! Kommer säkert glömma hälften :') Observera att alla bilder inte är ett dugg redigerade än, för det orkar jag inte! Ha så kul att läsa! :D

Vi åkte till Ludvika så vi var där till typ 14.30. Så parkerade vi väskorna framför staketet och satte oss till rätta.
Sen kom det lite mer folk (barnfamiljer mest) för vid 15 skulle Mojje komma upp på scenen.
Han körde några låtar och drog lite skämt ;P "Vart ligger landet där man böjer bananerna..." nanana! Sen kom "Tjabba tjena hallå" och DEN kunde jag för det var på min tid! haha



Han körde väl sisådär 30-45 min sen hade han signering. Så vi passade på att ta ett kort!
"Jag är jätte svettig!!" Tack för infon :')



Sen försvann allt folk och vi blev helt ensamma. Så då knäppte vi lite kort.








Sen kom det en svart van och Maritza (eller Martina, skit samma) skojade och sa "Nu kommer Danny" Sen ba "Men det är ju The Poodles" haha x) Jacob gick iväg till hotellet på en gång men vi gick fram till Kicken och frågade om vi fick ta kort och så, och det fick vi såklart. Nyss vaknat sa han, fast det syntes inte direkt.
Anyway så kramade han en skithårt, det var ju mysigt! haha. Visste inte vart jag skulle lägga min andra arm så jag la den på hans "tutte" såg jag nu efteråt, haha. Sen när han skulle gå så bara "Ni väntar väl inte på Danny" Ehm, neej... (a)



Sen satte vi oss ner igen och lyssnade på musik. Jag hade med min lilla högtalare ;D Hur awesome grej liksom. Så vi taggade till Danny-låtar (och jag fick lov att lyssna på Bad behaviour och få min dagliga dos, höhö)







Sen kom Babsan (icke utklädd ännu) omkring där och såg förvirrad, och jag ville ta kort, men då försvann han backstage innan jag hann fram x)
Ah sen så såg vi en viss liten filur som vi kände igen. Med flipflop och hatt kom Danny gående mot scenen. Vi vinkade lite, han stod och prata med nån (kommer inte ihåg vem, kanske var Stefan, eller Jonah, skit samma) och sen så skulle han gå och soundchecka. Men han vände och kom gående mot oss med öppna armar och så blev det en lååång gruppkram "mmmmm" haha fint ljud Danny. Han hade tydligen också nyss vaknat, och DET syntes. haha, så soundcheckade han lite och när han var klar så gick Jonah runt och filmade lite på scenen och ut på oss och Danny bara "Det är mycket folk idag" jag bara "Det är fullt!" Sen vände han sig mot Danny och han bara "intervjua dom där nere." Så Jonah frågade lite om vi var taggade och lite sånt, fint kände jag. Stod och kramade Maritza x) Hoppas på att filmen kommer ut nånstans, vi frågade men Jonah bara "den kommer nångång" haha, glömde fråga om man kunde få den sen men aja. Back to the fun part!

När han soundcheckat klart så hängde dom bakom scenen lite, och vi filmade lite. Råkade visst få med när Danny rider på ens rygg? x) Sen kom dom i alla fall ut och jag frågade Danny om vi kunde knäppa kort (:


Och så kollade vi med honom om han hade sett skylten i fönstret och det hade han "Det är väl ni som har hängt den där" Mjo, haha x) Och så råkade vi göra så att fler folk kom fram och knäppte kort och jag fick lite dåligt samvete "Titta vad ni gör med mig nu" "Förlåååt.." Så vi gick till Dirty Loops (Dannys förband if you didn't know) och pratade och knäppte kort. "Vill ni ta kort? Med oss? Vad kul! Kom nu grabbar!!" "Men jag har inget smink på mig..." haha och så höll dom på värsta mycket, i alla fall Henke och Aron. "Men inte snoppen!!"
Både jag och Jonah höll på att x)

"Men inte snoppen" haha x)



Sen pratade vi & Jonah lite om kvällen, om de var taggade och så. Och de var glada att vi skulle stå längst fram med skylt så de skulle bli lite extra taggade ;) Sen märkte han att alla hade gått iväg "oj nu måste jag gå! Vi ses ikväll!" så sprang han iväg och vi gick tillbaka till scenen.

Vid 19 kom Rävsax. Typ världens sämsta band, ursäkta, men jag HATAR punk. Okej, vissa låtar är okej, men inte dom. Så vi orkade inte ens ställa oss upp så vi satt där medan alla andra sjöng och dansade. Kul att se det från artisternas perspektiv också! haha x) Tog allt för lång tid innan dom var klara. Men sen blev klockan 20 och det blev dags för Sten och Stanley med Babsan. (Tror det var dom?) Ah Babsan var ju lite rolig. Och är det mänskligt att ha så snygga ben?! Jag menar, han är ju inte ens tjej! haha


De höll väl på i en timme lite drygt så när de var klara så var det bara att vänta den sista timmen. Kändes lite sjukt att det gått så fort allting! Knäppte lite *hostfinahost* kort när vi satt och väntade sen blev klockan 22 och Danny kom ut på scenen. Eller först Dirty Loops då och körde några låtar. Och ja, konserten då. Har inga ord. Inga dansare fanns på plats, men det behövdes verkligen inte. Jag höll på att dö när han dansade till If only you. ÅH VAD BRA HAN ÄR!!!







Ah ni fattar grejen. Väldigt skönt att han sprutade vatten på oss också! Och kastade hela vattenflaskan, det behövdes. Tror inte jag varit så slut på länge! Och alla i publiken bara "VISA KAGGEN" och "AV MED LINNET" typ hela tiden. Danny bara "Köp en tischa, där ska ni få se på kagge. Det är 6-pack" eller nått sånt. Och sen blev det nå tekniskt fel så alla bara "VI VILL SE DANNY DANSA" och hör på det här då! "Jag trodde inte att något skulle kunna slå lilla Eslöv. Men jag tror ni är bättre!" WOHO! haha, lilla Ludvika! :D Jag har i alla fall inga ord på hur bra han var!

Efter konserten visade sig klockan vara 23.20, och jag blev chockad över att klockan var så mycket. Kändes som han höll på i 30 min! Fick lite vatten av en sjuksköterska, hon såg väl hur mycket vi hade röjt x) Tack söta du! Efter konserten hade han i alla fall en oorganiserad signering men vi lyckades klämma fram oss så han kunde signera på skylten. Han bara "Fan vad fin den var" (Måns, haha) och så läste vi vad som stod på den. Så skrev han "TUT" haha (Y) Pratade lite med Ida också, det var trevligt! :D Hon blev tydligen halvt döv, haha

Sen gick han efter ett tag och vi hängde lite på torget. Sen gick vi till hotellet och så kom Jonah och Aron ner. Vi pratade lite "Det var grymt. Speciellt ni!" Man tackar man tackar :D Sen gick dom och jag ringde pappa, som tydligen redan var där och lyssnade på The Poodles. Så vi stannade kvar tills dom var klara.


Träffade lite fullt och trevligt folk. "Hej, Per. Ring mig" Ah visst, har jag numret? haha. Sen kom det en gammal gubbe och hängde sig på min axel och sa att vi skulle hänga med honom och dricka öl. Vi tackade nej och han predikade om att det fanns många äckliga gubbar ute vid såna här tillfällen och att vi måste passa oss för dom vill små flickor illa. "Jag är snuskig men snäll" Lägg till läspning på det också så får ni pricken över i:et! haha x) Han var rolig! Vi gick ut från hotellet sen och precis då kom Stefan och Danny. Jag blev värsta förvånad x) Han klappade Maritza på axeln och log mot oss (: Så gick han in i hissen och åkte upp och sov. Efter 1 någon gång var The Poodles klara och pappa var redo att åka hem. Och vi var nöjda och glada efter en helt underbar dag! :D
Har ni inte sett konserten så är det ett måste. Det är allt jag har att säga!



TACK FÖR DEN BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE TJEJER! JAG ÄLSKAR ER! From the bottom of my heart! ♥

KOMMENTARER


så FUCKING bääääääst!!!

Älskar dig!!!! ♥

2011-07-05 // 00:00:20

BÄST BÄST BÄÄÄÄÄST!!!!!! ♥

2011-07-05 // 00:03:55

Oslagbar kväll! :D

haha ja halvdöv blev jag allt! men nu är hörseln tillbaka haha :)

2011-07-05 // 00:04:23

Härliga bilder ser ut som om ni hade en toppenkväll! :)

2011-07-06 // 13:05:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: