Fettisch!

ÅÅÅH vad jag älskar fredagar. Kort dag i skolan (11.30) och helg, kan inte bli mycket bättre! :D
Förresten så hade vi ju redovisningen för kommunen igår. Jag som hade förväntat mig två personer som skulle lyssna fick typ 8 pers till på köpet. När vi kom in satt nämligen 10 pers runt ett bord, så då blev jag lite smånervös. Det är inte många alls men tillräckligt för att det ska sätta fart på nerverna tydligen. Fast nervositeten försvann lika fort som den kom och det gick galant! ;D
Lite kul att se hur mycket jag har vuxit de år jag gått på gymnasiet. När jag gick i högstadiet var jag den lilla blyga tjejen som alltid satt längst bak i klassrummet och som aldrig vågade räcka upp handen och säga något för jag var rädd att ha fel. :')

Anyway, ursäkta tråkigheterna. Nu ska jag kika på en film innan jag sätter igång med lite homework! (Btw så älskar jag svengelska, höhö)


KOMMENTARER


härligt med kort dag :)

2011-01-14 // 14:52:03

Niiiice :)

2011-01-14 // 19:40:54

(Y) :) ♥

2011-01-14 // 19:42:09
Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto) http://lenasplanet.blogg.se/

Du ska vara glad att du inte skulle leda en lektion och skulle endast ha 10 personer i klassen men en helt annan klass i skolan var med också! Men jag fick massa beröm från läraren att jag klarade det! =) Jag var den enda som gjorde det :P

2011-01-15 // 22:02:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: