Jag har världens finaste vänner! ♥

Jag blir så glad :D Jag åkte in till stan idag för att möta upp Maritza och Martina på en liten dejt som dom skrev. Överraskningen var bio, i 3D (stoort, aldrig sett det förr!) Trassel blev det och jag fattar inte hur Disneyfilmer kan vara så himla braaa! :D Och jag erkänner, jag grät lite :') Måns och Molly hade superbra röster! haha. Och 3D var superkul! Man blev lite rädd ibland när nått kom flygande emot en x)

Snygga va? x)

Efter filmen åkte vi hem till mig och åt god mat och testade min nya kamera (visst ja, det har jag inte sagt men jag fick en kamera i present av mamma och pappa, kan visa sen :D)

 

Nödvändigt att gå ut liksom?! x')

Freena leggings jag har vah?

Lägg märke till Trisse i bakgrunden också. Han ska vara med överallt! haha

Ja och så dukade vi upp med tårta och massa annat gott till mello, och så vips låg 3 paket på bordet! :O

 

Ett halsband, en kubram eller vad man ska säga, haha och så ett fränt ljus! :D

Sen satte mello igång och det var skoj! :D Saade var lätt bäst och det tyckte ju svenska folket också :D Så ett stort grattis till honom! Efter mello blev det lite QX gaygalan och vi var lite blåsta där en stund och trodde att tiden förändrades eftersom vi spolade xD Sen åkte de hem och jag blev själv i typ 10 min innan mamma och pappa kom hem x)

Ursäkta att man är sådär superseriös på alla bilder x) Anyway! TACKTACKTACK mina fina bästaste vänner! I love youuu! ♥


KOMMENTARER


det är så kul när man kan glädja andra! :D SUPERMYSIG dag! :D och GRATTIS igen! hihi :D ♥

2011-02-20 // 01:09:52

HIHI så himla mysigt! ♥

LOVE YOU!

2011-02-20 // 01:23:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: