It's friday dude!

Känns ju sådär kalasbra om jag får säga det själv! :D
Dagen började bra med svar från Olis. Men sen gick det utför med snöstorm och en buss som var försenad så jag fick stå ute i 30 min och vänta på segot. Sådär lagom genomfrussen (ja, jag säger frussen haha) och försenad till idrotten så kom jag tillslut fram i alla fall då bussen kom precis när jag tänkte vända om och krypa ner under täcket igen!

Slutade efter idrotten och kom precis till stan när bussen hem kom, men när jag satte mig på den ringde bror och frågade om jag ville ha skjuts hem så det var bara att kliva av vid Max ;P

Kom hem, kikade på OC, duschade och fixade mig lite sen drog jag in till tha city again med mor och tog en sväng på Kupolen. Fick med mig lite fint hem, kan visa sen kanske :D

Nu väntas mat, är gaaaaaaaalllllet hungrig! Sen myskväll! Hey, det är ju heelg! :D


KOMMENTARER


I ♥ FRIDAYS!

2011-02-11 // 19:04:31

Hata snöstooorm! Bara massa elände ;P

2011-02-11 // 22:03:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: