Stockholm 16-17 april

Mamma och jag åkte iväg med tåget klockan 12 ungefär. Kom fram ca 14.15 och då gick vi direkt till hotellet oh checkade in. Mysigt rum och fint hotell! :)
Sen drog vi ut på stan en sväng. Gick runt där i typ två timmar eller nått. Kikade lite i affärer men köpte inte en enda grej, utan sa att vi skulle göra det på söndagen istället. Efter 16 kom Elin och joinade oss. Så då gck vi och åt god mat typ vid hötorget. Myste lite där och man kunde köpa hela vindruvor där, fränt va? x) hahaha! Lät lite kul när de ropade "Köp hela vindruvor för bara 20 kr" eller nått. Får man halva druvor för halva priset då eller? haha x)

Ah sen gick vi upp till hotellet. Fixade det sista sen drog vi till tunnelbanan som togoss till Medborgarplatsen. Flashbacks. Sjukt att det typ var två månader sen jag var där sist! Känns som en vecka?! :O
stod där och hängde lite och spanade på allt folk som kom ut från den tidiga föreställningen. Sen satte vi oss där inne och väntade. Köpte häftet och kikade det och myste. Sen släppte dom in oss.

Denna gång satt vi på balkongen så det var VÄRSTA högt! Man såg asbra! Nästan bättre att sitta där jue! Kände av högrädslan i början men den försvann efter ett tag, och nä det satte igång tänkte jag inte alls på det. Och fy 17 vad bra den är! Lika bra som förra gången trots att jag visste vad som skulle ske! ÅH vad bra Måns är! Och Lisette också för den delen! Så himla bäst. Vill se den igen (a) haha. Lite mys att man var på sista också liksom. Morgan var tydligen där, fast såg honom aldrig :P

Som vanligt så fick man inte knäppa kort där inne så har inga bilder därifrån mer än på scenen, men den la jag ju in sist :P

När det var slut så åkte Elin hem för hon skulle hinna med bussen, men jag och mamma stannade kvar i typ en halvtimme och tog en cider. Mumma. Riktigt smarrig! Stod och spanade lite, men sen ville mamma åka tillbaka till hotellet så då gick vi. så inge Måns blev det då. Men... jag överlever!

Kom tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning och kikade lite på tv innan vi la oss. Och vilken natt sen då... Tror ni inte att mamma blev magsjuk?! KUL! Not... Tyckte synd om na. Och mig själv. Satt där och var rädd att jag också skulle bli sjuk. Så söndagen blev ju inge kul. Spenderade inte en minut på stan den dagen, så det var den shoppingen det! Satt på hotellet tills tåget skulle gå... Kul liv, not. men är man i Stockholm så kan man ju inte må så hemskt dåligt liksom! Ja så vi åkte hem, lite smått deppiga sådär.

och när jag kom hem så hade min smoothie läckt ut i min väska... Den klarade sig hela resan hem men precis när man kommer hem så blir det sådär?! Så det var droppen. Då fick jag nog. ALLT var nerdränkt i smoothie. Häftet vi köpte är lila x) Nä, det var droppen, blev så sjukt arg och ledsen och besviken och allt. Så jag ville bara krypa under täcket! Fick värsta ångesten och ville verkligen inte till skolan. USCH! haha. Och sen när jag skulle lägga mig så hade min väckarklocka dött också. Kul... haha! Vilken pissdag alltså!

Har inte lagt in nå bilder på datorn, de få jag tog. Vilket knappt var nått :P Så detta får bli ett tråkinlägg. Slänger in en bild på Måns & Lisette i alla fall. (:


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: