Nya äventyr! :D

Tänkte blogga lite nu för jag hinner inte imorgon. Sticker nämligen med tåget klockan 08.00 imorgon till Norrköping! :D E.M.D.-konsert står på tur! Och två mysiga dagar ska jag spendera där. Bra tajmat med studiedag på måndag! :D
Är massa taggad! Känns ändå sjukt att den här dagen som jag väntat på så himla länge är här!
Det är ju april!!! :O

Har lyckats stuka lillfingret också. Känns ju bra! Hoppas det blir bättre tills imorgon i alla fall :) Basket är inte min grej, lyckas typ alltid knäcka mina fingrar på någe vis när jag spelar det :') Aja, ska väl försöka fixa klart allt tills imorgon innan jag går och lägger mig. Tidigt intalade jag mig själv redan när jag bokade biljetterna. Men tja, det visar väl sig hur det blir med det! ;P Hörs väl när jag kommer hem igen!

Take care! ♥


Dessa filurer kommer och går här omkring typ hela tiden nu tycker jag :') Fina är dom i alla fall!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: