It hurts

Kul att man vaknade med huvudvärk idag...
Måste ha varit min nervositet som släppt eller nått, men jag blev hemma i alla fall.
Kände inte för att åka till lekis för att hålla i en kamratdag med massa skrikande ungar :')
Lite surt att man missar det bara, hade nog varit rätt kul!

Så nu sitter jag här hemma och pluggar massa till NP imorgon istället.
Om jag blir nå klokare kan jag inte svara på, men det visar sig imorgon om jag kommer på något att skriva!
Lite segt att det inte är så himla fint väder ute när man för en gång skull är hemma x)


I brist på bilder sådär. Btw så släpper han ju sin 11e singel idag, Riot! Bra där vah!

KOMMENTARER


Hihi den dagen asså, såååå kul :D



Svar: Haha nej vi sprang inte hela tiden, martina sprang nog mer än mig, hahaha. Nästa gång går det nog förhoppningsvis lite bättre ;D

2011-04-13 // 13:48:30

pluppen.. :(



Älska den dagen! :D ♥



2011-04-13 // 16:34:28
Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto) http://lenasplanet.blogg.se/

FINA MÄNNISKOR! <3<3<3<3<3

Kommer bli sommarens minne 2011...Riiiooooot :P

2011-04-13 // 18:25:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: