Det är över nu

Oboy! Ni har ingen aning om vilken lättnad det är!
Om det gick bra vet jag inte, så himla bra känns det väl inte, vette 17 vad jag skrev för nått, om det ens var ett inlägg? Stod i alla fall i häftet vi fick förbereda oss med att det var typ som en artikel, så vi får la se. Sen får vi hoppas att jag svarade på allt som skulle svaras på?! Får alltid sån panik efteråt, om jag gjort rätt eller inte. Spelar liksom ingen roll hur många gånger man läser igenom ;P

Nu ska högskolan sökas. Gjorde aldrig det igår :') Sen ska jag sätta igång med nästa arbete så jag slipper sitta och jobba arsle av mig på och efter lovet! ;) Och eftersom det är så fint väder ute idag så tänkte jag dra med mig Shelly ut på en långpromenix och rensa tankarna lite! Sounds good huh? :D


Sakna sommaren...

KOMMENTARER


sounds awesome! ;)



åhh sakna, sakna, saknaaaaaaaa! </3

2011-04-14 // 20:31:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: