Back on track ;)

Har inte suttit vid datorn på flera dagar nu! :O
Men mamma och pappa åkte precis iväg ut på en motorcykelrunda så jag passar på nu :') Jag fick inte åka den här gången (heller)

I fredags var jag i alla fall ut och sprang lite, sen kom farmor hit, och till kvällen kom farfar också. Mycket trevligt. Farfar sov över till lördagen också och till kvällen när farfar åkte vidare så åkte vi hem till mormor och morfar och åt god mat och hade det trevligt med släkten :) Hann sola lite båda dagarna också.

Och igår så solade jag typ hela dagen! Måste pressa nu till studenten! haha. Och så trampade jag av mig lite kalorier på kvällen också ;)
Har solat lite idag också, så himla najs vädeeer! Men imorgon ska det bli regn och efter det blir det väl typ lite mer "normalare" väder för den här årstiden :P Känns verkligen som sommar! Bara en månad kvar, det klarar jag ;)

Nu ska jag titta på film tror jag, eller så går jag ut i solen igen... haha


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: