Apkul!

Igår var jag på Kupolen och shoppade! Mamma blev fattig! Haha nej då. Hittade en studentklänning & skor, allt för typ 600 kr bara :O Bäst eller vad? hihi. Fanns EN klänning kvar i min storlek så jag körde på den, lika bra liksom!

Sen köpte jag gladiatorsandaler också :D Älskar mina vita så jag kände att jag ville ha ett till par till sommaren så mina vita inte går sönder så fort! Så himla sköna :D
Kan visa lite bilder sen (:

Idag var jag ute och övningskörde för första gången! HUR KUL SOM HELST! Gick kalasbra :D
Trodde faktiskt att det skulle vara svårare, men att köra var inte så svårt, det är bara allt annat! haha.
Nä men om jag ligger i nu så ska jag nog kunna försöka mig på det där kortet sen! :)

Får se vad jag gör ikväll. Om jag följer med mamma och pappa till Borlänge eller om jag stannar hemma med brür och hans kompisar.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: