AAAAAAAAAH

Känns så himla gött alltså! Har varit nervös av och till hela dagen, men kände mig inte alls lika nervös som igår??
Var ut som trea så jag skulle få det överstökat och det gick ju faktiskt bra. 4.22 fick jag det till, helt okej ändå.
Och alla bara när jag var klar "Vad lugn du såg ut att vara!!" Jag bara "Men det var jag inte!" och så satte jag mig ner med en djup suck och all spänning bara släppte! Haha, gissa om att jag är tröttis nu!
Så nu ska jag ladda om till torsdag, och imorgon ska jag nog välja högskola. Har i princip bestämt mig nu, hoppas det känns bättre sen när jag får tänka och sätta mig in i det hela sen. Allt har bara kännts så stressigt nu och gått så himla fort! Men det ska nog bli bra ;) Annars får man tacka nej och söka jobb, inget mer med det (:

Det är bara att tänka på helgen så ska nog allt annat gå bra, I hope!
Nu ska jag läsa igenom NP häftet och lite exempel, att skriva en artikel eller krönika eller så är inte min starkaste sida om jag säger så, men nu satsar jag ju inte direkt på att jobba på någon tidning så jag överlever nog ändå ;) höhö


Jag saknar mina bruuds... ♥

KOMMENTARER


Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto) http://lenasplanet.blogg.se/

Det var en helt underbar dag! Går inte att beskriva med ord hur grym den var! :)

2011-04-12 // 19:44:23

jag saknar min bruud! ♥

2011-04-12 // 21:00:14

MISS YAAAAH ♥

2011-04-12 // 21:39:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: