11 april

Det är inte okej att jag har gått och varit nervös hela dagen i skolan idag och jag har inget att vara nevös för idag liksom?! Kan ju bara tänka mig hur jag kommer vara imorgon... Känns ju sådär lagom kul att han som tog tid började ta tid typ 10 sek efter att de börjat prata så det blev kortare? :O han får INTE ta tid imorgon!

Tycker ändå att mitt innehåll är bra så nu ska jag bara träna inför min fina familj. Sen kan jag nog inte bli mer redo...
Ursäkta, jag måste få skriva av mig. Jag har verkligen panik. Inte okej!

Fick VG på matteprovet i alla fall, asnajs! :D Så om jag bara får G på NP så får jag ändå VG i slutbetyg! :D Känns ju gött att veta! Hihi

Näpp, nu ska jag träna häcken av mig! HERRÅ!


KOMMENTARER


stort, STORT lycka till! ♥

2011-04-11 // 19:28:29

Tänk på mig så går det finemang! Haha x) ♥

2011-04-11 // 20:22:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: