Suck

Alltså, jag börjar bli lite smått sur. Här ska man försöka göra lite läxa, men när jag väl ska börja så hittar jag ingen fakta, och den fakta jag hittar fattar jag inte ett skit om. Någon som kan Argentinas rättsväsende sådär utantill så säg till! (A) haha,
Nåja, får ta mig till skolan på måndag och gå in på NE mm.

Nu väntas lite matte, sedan ska det fixas makeup och schnygga kläder för vid 18 är det dags att gå ut och äta.
Måste bara visa er det ja köpte igår. LOVE! hihi, det kommer förhoppningsvis imorgon ;D

Jag är så sjukt snygg! :') Jag ser fram emot söndagen, massor!


KOMMENTARER


Det är så sjukt jobbigt när man inte hittar fakta!

Hade samma problem om meteoriter, men det löste sig så du hittar nog säkert något bra snart ;)!



SÖNDAG, SÖNDAG, SÖNDAG :D <3



2010-05-14 // 16:10:38

Snyggisch, grrr! :P

längtar sjukt mkt till söndag <3

2010-05-14 // 17:03:21

hahah det var lite pinigt...x)



SÖNDAG!!

<3

2010-05-14 // 18:45:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: