Stockholm 22 Maj

Efter en kväll med full frys och mys så vaknade vi (jag och systrarna) vid 7.45 och fixade oss för att ta tåget till Stockholm. Vi hade tänkt shoppa loss lite men det var sååå sjukt varmt så vi orkade inte gå! Så vi satte oss vid Nybroplan och stekte oss. En söt anka kom och tiggde lite också ;D

Sen kilade vi till tv-huset och chillade lite där. Mycket mys, och typ vääääärldens fulaste bild togs. Sen kilade vi in till studion och vinkade hej till Johan som var upptagen med annat. Måste säga att genrepen är GAAALET flummiga, love it! Morgan säger jag bara, diggar den killen x') "Ta bort den där tjocka killen där" "Jag som ansträngde mig och tog på mig en fin tröja, det gick ju inte alls" :')

 

Pratade en snabbis med Johan efter genrepet och kramades innan vi kilade upp och knäppte massa kort.

Till direktsändningen kom Mia, Emma, Maja och Bea, fast jag fick lov att fråga Johan om vägbeskrivning x)
Ja, som ni kanske vet så vann Lisette, fast jag ville att Frida skulle vinna, men Lisette är också bra (:

Efter direktsändningen satt vi och pratade lite och massa folk kom fram och pratade. Sen så fick vi inte vara kvar där nere längre, då gick vi fram till Måns och kramade honom och sen pratade vi lite. Han hade inte bråttom han inte. "Ska vi sätta igång då innan de säger åt er att gå ut?" Anledningen till att jag ser så överglad ut på bilden (okej, jag var det också) var framför allt för att vi först stod som en krambild ni vet, men sen tar han min hand och kör ut den som han gör på bilden x)

 

Höll på att dö när Maritza och Mariella skulle ta bild x) "Vi gör en sån här piruett" Maritza "???" HAHA! Fiii vad kul! Och Mariella hamnade med huvudet åt fel håll när de skulle göra nån dansgrej x)

Sen pratade vi lite innan vi gick ut. Rätt som det var så släckte de ner inne där och vi var tvugna att gå ut. Men vad gjorde det? Vi roade oss med kort, Johan kom ut och snackade lite innan han skulle in och jobba klart för att sedan gå på efterfest i ett tält på gården. Myys! "Vill ni inte ta kort på mig, jag som är så snygg?" Aah, haha!

 

Han är söt ;D

Jag skulle kunna hålla på i en evighet men detta får räcka! Vid 23-tiden åkte vi vidare mot Uppsala och gick hem i regnet, mysigt!

Tack för en underbar dag/helg!


KOMMENTARER


Vill ha bilderna nu!! hahaha :D

GRYYYYYYYYYYMT!

<3

2010-05-24 // 20:45:50

GRYYYYYYMT! ;D <3

Ni ser ut som ett par, du & Johan ;D hahaha.

<3

2010-05-24 // 21:16:39

Åh vilken underbar dag det verkar som ni har haft, och J hmm jaaa jag godkänner verkligen! xD

2010-05-25 // 09:35:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: