Sommarkrysset 29 Maj

Fy vad najsig den har varit! Jag orkar inte berätta i detalj men lite bilder kan jag bjuda på.
En biltur med Elin och systrarna till Uppsala på fredagkväll, en promenad till tågstationen sent på fredag kväll, en uppstigning tidigt på lördag morgon, en tågtur till Stockholm och Grönan.
Sjukt segt var det att gå upp, men upp kom vi, och dit kom vi, för att springa in till Grönan. Sjukt bra platser, en pratstund med Nina innan sändning och en kram av Alvaro.
Efteråt så blev vi förföljda av en äcklig man och vi gick bakom där artisterna var. En bild med Erik blev det, en bild med Fredrik (Apollo drive) och en pratstund, en pratstund på 10 min med Alvaro (SÅ UNDERBAR DEN MANNEN ÄR) *Mwaah* haha. Lite bilder kan jag slänga upp!

För att sammanfatta helgen, en helt underbar helg!

Kuponger till fritt fall...



E.M.D på genrepet



Det var tråkigt väder, regn/sol/regn/sol all the time... Men det gjorde ingenting alls!


Fatta att jag åkt denna. Aldrig i livet har jag varit så rädd. Jag nästan hyperventilerade där uppe och när vi var på väg ner fick jag inte fram ett ljud, det tog stopp hur mycket jag än ville skrika så kom det inget. Läskigt! Men ner kom jag, och jag har nog aldrig varit så tacksam att ha båda fötterna på jorden...



Hatar bilderna, uppsatt hår och fotografi är inte en bra kombo... :')


TACK FÖR HELGEN ÄLSKLINGAR! :D <3


KOMMENTARER


TAAAAAAACK!!!! <3

2010-05-31 // 18:19:42

GRYYYYMT!! :D

tack själv :')

<33

2010-05-31 // 20:18:44

Love youuu <3 GRYMISCH helg.

2010-05-31 // 21:05:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: