EMD i Valbo

Yes, det var åååår sedan. Okej, inte riktigt, men nästan ett år sedan.
Det var mysigt! Nya singeln fick vi höra, Save Tonight (Gåååshud, love it) och de var sötisar.

Danny körde någon slags stirrlek och jag blev generad, haha!
D: Fiint halsband! Jag har typ likadant *känner på sin hals och tror att han har det på sig* Nästan lika.
Jag vet inte vad det är för halsband han syftar på och fick lov att kolla ner själv och se vad jag hade på mig för något x) Sen kollar jag upp igen och då sitter han och glooor, och flinar sött och blinkar. Aaw, jag tittar bort. haha!

Samma sak hände nedanför scenen och jag fick lov att titta bort igen. Jaa, lite generad blir man ju. Han är ju massa söt! Maha

Tågresan hem var superduper rolig, vi typ skrattade hela resan hem! Tårarna rann! Det gillas!
Massa fint folk var där och det var kul. Även om jag och Maritza högg på varandra hela tiden, HAHA! :*

Puss på dagen



KOMMENTARER


<3<3

2010-05-18 // 14:58:20

hahah de bilderna vi tog blev ju inte bättre än så, haha xD



Puss på dagen!

<3

2010-05-18 // 18:13:37

Love the pic på Erik! :D

2010-05-25 // 09:36:54
Jessica

Min älskade Erik <3

2010-06-13 // 15:23:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: