Stockholm by morning

Imorgon drar jag till vår kära huvudstad. SKA BLI SÅ OTROLIGT UNDERBART!
Har längtat efter detta som en tok! En heldag på stan med mamma och moster, feels great!



Och jag tycker förresten att min skoldag var onördig. Jag åkte dit till 9.50 för att sedan sluta 11.20, och vad gjorde vi då? Jo, kollade på film om vad man kan göra för miljön, som jag förövrigt hade med i min redovisning som jag hade igår, så jag kunde ju det! Men jag klagar inte, det är otroligt skönt!
Och nu ska jag tillägna resten av dagen till plugg, för att sedan i kväll kolla på DH mm. Nu vet ni hur min dag ser ut, och morgondagen också förresten! :D

CIAO!

KOMMENTARER


Have fun i sthlm :D <3

2010-03-09 // 15:10:19

Ha det så roligt!!! :)

and update me by sms! hahaah ;D

<3

2010-03-09 // 19:10:25
ninath

Hallå där och GRATTIS till den enda med rätt svar i min tävling på min blogg... HURRA HURRA! Hör av dig med din adress så ska jag skicka ett riktigt kul pris till dig. Kram och grattis - å välkommen till Stockholm! /ninath http://www.sonymusic.se/blogg/ninath

2010-03-10 // 17:43:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: