Funnie days

Fredagen & lördagen var fun!
Myoh var helt okej, dock trodde jag att det skulle vara annorlunda än vad det var :')
Men det var mysigt, och jag tror jag ska besöka P&L café fler gånger (a) HAHA! Personalen ska man ju inte klaga på, speciellt inte en... :')

Igår tillägnade vi hela dagen åt att kolla på bilder och välja ut de bästa till våran fina video som nog blir klar 2012 om jag får tippa , haha! Sen blev det Melodifestivalen såklart!

Efter lite vasalopp på morgonen så återstår plugg, plugg & mera plugg och sedan träning. Kanske hinner jag måla lite innan (:

KOMMENTARER


pluggdag idag för mig också, har räknat mycket fysik, känner mig jätteduktig :) och jag fattar faktiskt ;o :))

vad ska du måla ? ;D

<3

2010-03-07 // 16:24:29
aanitram.blogg.se http://aanitram.blogg.se/

låter bra (Y) min uppsats är också så gott som klar :D

jahaa ;D

<3

2010-03-07 // 18:58:59

Vad är det för film ni gör dåra??

2010-03-08 // 15:12:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: