Stop existing and start living

Idag var det ett år sedan vi var på Måns-konsert i Västerås.
Ett år sedan det var en otroligt grym dag men ändå sorglig. Det är även ett år sedan vi fick reda på att MJ hade lämnat jorden. :'(

When you smile the whole world smiles with you...

 

 


 

Jag har förövrigt haft 3 mysiga dagar med systrarna.
I torsdags blev det friskis & svettis och jag cyklade in. Sen blev jag kvar där då jag ändå skulle dit igår.
Lite fixande med skyltar (grymmisch) och badminton i regnet hann vi med. Och idag blev det picknick och solning nästan hela dagen. Underbart mysigt! Lätt att vi gör om det!

Romeo och Julia är sedd för min del också. Nästan lite pinsamt att man inte har sett den förut. Otroligt fin film!
Trött är jag nu då jag bara sovit ca 5 timmar. Så snart blir det sovdags...

 


KOMMENTARER


mycket mysigt! :))

<33

2010-06-26 // 22:42:46

Myys dagar! :D <3

2010-06-27 // 01:18:50

Är det Romeo och Julia med Leonardo diCaprio och Claire Danes i huvudrollen??

Den äger jag har sett ett par gånger xD

2010-06-27 // 17:13:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: