Nytt!

Visst blev min blogg fin?
Snälla Maritza (och Martina som fixade headern) har fixat den åt mig då jag inte orkade och hon hade tråkigt :')
Nu är det bara lite finslip som ska fixas sen är den fit for fight!

Nu ska jag fortsätta kolla runt på datorn och snacka skit med systrarna!
Det är alltid roligare att ha tråkigt när man är fler ;D hahaha

Vi firade en jobbarkompis till deras mamma och fixade ihop ett Abba-medley+ två Ted Gärdestadslåtar och gjorde om texten på de flesta låtarna, sen fick vi uppträda. Håll med om att Maritza & Martina är grymt snygga? :') Kul var det! Jag tror vi ska fixa det som jobb ;D


KOMMENTARER


I'M SOO GOOOOOD! :)

Du får fixa till som du vill ha sen ;) hihi

PUSS

2010-06-16 // 19:58:35

Hope you liked the header! :D



HAHAHHAAAA, min onda tvillingbror! x)

<3

2010-06-16 // 21:38:37

hahaa gör det! x) <3

2010-06-17 // 20:19:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: