2 juni

Fatta, det är juni! Helt sjukt!
Idag började jag 12.30 men jag tog 10 bussen in till skolan, sprang in på Kupolen och köpte mina fina skor som jag kan visa sedan och hårvax åt bror som fyller år.
Sen blev det att sitta vid datorn från 12.30 till typ 15.00. Kul! När solen skiner ute och det är typ 23 grader, yes, då vill man verkligen vara i skolans datasal!
Nåja, hem kom jag, och tårta blev det.
Nu ska jag plugga på fotoprov och försöka lära mig något om Argentinas rättsväsende.
Imorgon kommer jag känna mig så friii!
Puss på det!

KOMMENTARER


VILL se skorna ;D Haha

Lycka till imorn!

<3

2010-06-02 // 19:04:10

HAha, jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ta, om jag skulle ta den blåa eller den jag tog xD Haha, båda var fina... vill ha en blå med ;D Köp en blå du, gör väl inget om du ser lite gravid ut i den, hahaha ;)

2010-06-02 // 20:24:06

lycka till imorron!

När denna vecka är slut, DÅ är jag glaaad :D haha

<3

2010-06-02 // 21:05:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: