Hjälp?!

Puh, provet är avklarat och det känns helt okej!
Men jag har ett problem. Det är så att jag ska fotografera med analog kamera, och vi har som tema "Fruset vatten" samt valfritt. Och båda ska vara inomhus samt utomhus.
Jag har en ide om att gå ner till älven eller något liknande och fota. Men vad ska jag fota på valfritt?

Kommer ni på några ideer så lämna en kommentar är ni snälla. Det står nämligen helt stilla!
Tack på förhand!


Och snart är det lööööördag! Uppsala, here I come! (Jag kan ta med mig kameran dit om ni har lite förslag att ta på kring stan där)

KOMMENTARER


ja känns SÅÅÅÅ skönt!! ett mindre prov liksoM!! ;D

ta med dig kameran, vi/du hittar säkert nått att fota i Uppsala. I värsta fall får du väl fota mig, HAHAHA

<33

2010-01-21 // 19:16:02

som en liten spinnoff på temat kan du ju ta rinnade vatten som valfri uppgift? :P

2010-01-21 // 19:22:47

Hej jag skulle köra på en fin röd ros på temat utomhus/inomhus som du skrev på min blogg. Typ lägga en ros på snötäcket och sedan ta in den och fota något kul med den...tänkte eftersom ni har tema vatten, lägg rosen i ett snyggt glas med vatten i...vet inte om det är något för dig men det är ett förslag.

2010-01-21 // 19:45:06

eller hur....! <3

2010-01-21 // 20:01:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: