Erik & Calle i Uppsala 23 Januari 2010

Ja, klockan 07.45 steg jag upp och fixade mig, något trött!
Sen åkte vi och hämtade upp systrarna, och vi blev lite stressade sen då Elin ringde och sa att tåget redan stod inne, så vi fick springa till tåget men vi hann :')
En lugn tågresa med en gullig smssignal som jag stod för, och lite Månsläsning i Kupé :)

Sen cirkus 11.30 var vi framme och då tog vi bussen till Kummingatan och påbörjade därefter lite orientering till Biva. Eller vi gick mest på magkänsla, och följde korset (Livets ord) men hittade, det gjorde vi utan problem!
Vi gick in och trodde vi var först, chockade som vi blev så gick vi runt och kollade på bilar, men sedan visade det sig att vi var inne i fel hall :')

Efter många om och men och oroligheter med att Torleifs skulle komma dit istället för Erik för han hade influensa så kom Rasmus cirkus 13.30 och vi gick dit och pratade. Och visst skulle Erik komma.
Vid 14 kom de och Calle körde Walking in Mephis och Here I go again. Jag tror han blev glad över våra fina klappningar till låten :)



Erik körde Over you och 18 AND LIFE! SÅÅÅ UNDERBART, vilket draag!
Sedan blev det duett med akustisk Higher-version (Loved it) och Rock N' Roll <3





I kön blev det lite snack med Rasmus "Då kan ni åka till Romme & Floda" (Tänk riktig dalmål) och signeringen gick snabbt, och kort snodde vi med dem :')
Efteråt gick vi till bussen och missade den precis så vi fick vänta, men vi hade mys ändå.





Sen gick vi på stan i typ 15 min och därefter åt vi på Max innan vi gick till tågstationen (Martina var helt säker på att det var åt ena hållet, medan jag var 100% säker på att det var åt andra. Vem hade rätt? Jag! Jag har lite lokalsinne trots allt , haha) och fördrev den sista tiden. Tågresan hem var mysig, dock var jag helt slutkörd! "Kockepaniel" Maha!
I Borlänge sa vi hejdå till Elin och sedan skiljdes vi åt och jag åkte hem, och jag gick och lade mig nästan på en gång :')
Mysig dag var det, så otroligt skönt att få komma iväg. Det var sååå mycket bättre än Kupolen, och sååå mycket bättre drag! Jag tror inte jag varit så hes sen Måns-konserten i Västerås, eller möjligen Malmö!
Tack <3

KOMMENTARER


kulig dag!! :D <3

2010-01-26 // 17:07:12

tänker sno lite bilder också, moahaha

och ursäkta mig för att jag var lite lost! hahahahah xD

<33

2010-01-26 // 17:10:00

du skulle inte kunna logga in på msn och skicka mig bilden på mig & Erik & Calle ? ^^

<3

2010-01-26 // 17:17:04

Den dagen behövdes! <3 Så jäkla kul!



LOVE YOU <33

2010-01-26 // 21:24:48

En otrolig lyckad dag! :D <3

2010-01-28 // 15:04:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: