What a day!

Suck, galet skönt att vara hemma alltså!
Efter en heldag i Maser för att ta hand om 10-åringar där det bara blir kaos är det verkligen underbart att vara hemma.
Något så oplanerat som detta har jag aldrig varit med om. Nog för att det gick bra, men det var barn överallt och vi fick improvisera. Nästan 500 elever fick vi försöka ta hand om :O
Men jag fick i alla fall sluta tidigare än vad jag skulle ha gjort om jag gick i skolan (a)

Nu återstår lite plugg, mat och sedan Glee!


En mycket söt Eric i Sandviken på genrepet :D <3

KOMMENTARER


hehe, det är inte lätt med mycket barn :P

ERIC <3

2010-02-18 // 18:52:10

Jeeeeeeeeeeeeeeesus! död OMG! :O xD vilken bild! <3

2010-02-19 // 08:55:26

Den var den bilden Eric såg mig på, haha :)

2010-02-21 // 00:54:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: