Melodifestivalen i Sandviken 13 Februari 2010

I lördags åkte vi iväg vid 10 ungefär för att bege oss till Sandviken.
Efter lite förvirring och kass kartläsning av mig så lyckades vi komma fram till arenan...



Vi stod och frös där ute och väntade på Måns, som inte kom eftersom han repade.
Men vid 12 typ kom artisterna och vi sa hej till Christer Björkman & Dogge pratade vi lite med, men vi missade TOTALT Eric som kom från andra hållet :( Hendrik Johansson såg vi där också.

Hur som helst så kom Eric ut sen (SHIT VAD SNYYYGG) och vi ställde oss en bit ifrån eftersom han pratade med några andra. Snälla vakten (som förövrigt var med i Leksand förra året) kom fram och fråga om vi ville ha hans autograf och han sa det till Eric. Han var mycket trevlig.

"Ni måste ju komma fram förstår ni väl! :D"
Jag sa att numret verkar hur coolt som helst med vattnet och det och han undrade om vi hade sett det. Vi lovade honom att rösta på honom om vi tyckte om låten och att vi skulle ses där inne ;) Dumma som vi är så tog vi aldrig kort, men jag vägrade ta av mig vantarna för att ta fram någon kamera :P

Snälla vakten lovade oss att be Måns komma ut om han såg honom, men han var inte i sin loge just då tyvärr...

Sen kom lite mer fina folk och vi påbörjade våran (onda) vandring in i arenan vid 13. Jag kan ju säga att vi var totalt genomfrussna! Usch...

Väl där inne minglade vi lite och sedan begav vi oss till våra platser. Hur bra satt man inte då? :D
En cool farbror fick jag bredvid mig också och vi snackade lite. Han tyckte Måns var duktig och att Eric var bra. Jag tror nog han slängde iväg en röst på honom på kvällen ;) haha!

Innan det skulle börja såg vi Måns och jag och Elin gick dit och vinkade.
"Är det bra?" "Vi tar det sen"

Sen satte allt igång, och jag kan ju tillägga att jag satt precis framför pucken! :D




Jag måste ju tillägga att Erics nummer var så mycket snyggare live! Och visst gick han vidare på genrepet också, så vi fick se honom 2 ggr :D

Efter allt så gick vi ut nästan direkt. Mia & Emma hade pratat med en vakt och den enda chansen att träffa Måns var om han skulle komma ut, vilket de inte trodde att han skulle göra. Men vi tänkte att om den snälla vakten kanske är där ute. Så med ett liiiitet hopp så gick vi dit, och visst var han där. Så vi stod där utanför och sen kom Highlights-Andreas ut och pratade med oss lite grann. Han var lite rolig, stackarn hade feber "Insulin rätt in i hjärtat!" haha :')

Sen kom vakten fram och sa att han hade ringt Måns manager och att han skulle komma ner. Vi blev superglada och lite smått chockade och kamerorna åkte fram och sen kom han, men inte ut, utan vi fick gå in igenom personalingången :') Söten stog sig tid för oss på sin rast. EN kram direkt när vi kom. "Skulle inte ni komma igår?" haha, fråga mig inte vad han fick det ifrån. :') <3


Han frågade vilka vi trodde skulle gå vidare och sen pratade vi om allt möjligt. Ser fram emot hösten :D
Sen tog vi lite kort "Ni vill väl inte ha en autograf, det är väl tråkigt . Ni vill väl ta kort i stället" haha! Men vi fick en liten kråka ändå. Sen kramades vi igen och sen gick han, och vi stannade i någon minut där inne och pratade med några vakter. "Om bara EN fick chansen att pussa Måns, vem skulle göra det då?" HAHA

Åke (snälla vakten) tyckte det var kul att kunna glädja någon, och vi tyckte det var kul att bli glada. Haha.
Sen åkte vi hem men stannade till på Donken så Elin fick äta.

Sen kom vi hem och gick ut och åt för att fira Mariella. Det var mys, och jag var trött! haha







Tack för en grym dag! Detta behövdes verkligen! Nu lever jag på topp igen! :D <3

KOMMENTARER


GE MIG EN SPELNING NU!!! hahah :'D

kuligt att läsa iallfall, även om du/ni redan har berättat allt ! HIHI :D <3



Har jag så där långt hår ;O hahaha xp

<33

2010-02-15 // 20:27:26

:) Åke är BÄÄÄST! <3 Haha

2010-02-15 // 20:42:39

<3!



HAHAH det var inte så jag menade and you know it! hahah ;'D



hahaha x) Jag lär klippa mig men jag vill inte!! haha ;P Jag drömde för nån dag sen att jag klippte mig och så blev jag JÄTTELEDSEN för att jag tyckte det blev för kort! hahah så nu vågar jag inte klippa mig! hahah x')



och det blev lite mycket "haha" i den här kommentaren känner jag, hahah xD

<3333333

2010-02-15 // 21:31:21

Åh det låter som en toppendag! <333

2010-02-16 // 12:49:25

Haha kom hit så kan jag smitta dig :P

Men det är bättre idag ;)

2010-02-16 // 14:56:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: