JAAAAAAAAA!

Han gjorde det! Han kom till Globen! :D

Vi hade det mycket trevligt igår/idag. Hur mycket vi åt ska vi inte tala om... :')
Bilderna får tala för sig själva...




Som sagt, hemskt mycket...


HE DID IT! Jag vill inte veta hur fattig jag är nu...


En viss Shelly luktade inte så fräscht i munnen x')


Får man inte upp korken får man ta i med hårda tag


Tadaaa!


The kork




Och vi fick självklart lov att göra en favorit i repris! :D (lägg märke till min söta bästa Trisse till höger :D)


Visst fick jag äntligen se denna film. Men vadå årets läskigaste film? Och vadå för höga förväntningar?
Nej, nog har jag sett bra läskigare och bättre filmer!

KOMMENTARER


shit åt vi verkligen så mycket? :o haha

2010-02-07 // 18:22:49

Jag vill inte se hur mycket vi åt! ;o hahahahah

Det ser verkligen ut som jag lider av att

känna Shellys andedräkt.. HAHAH x)



OCH OLA & OF DID IT!! :D & Älskar våran heja-bild! :D

Ola lär se den asså!! hihi :DD

<33

2010-02-07 // 18:53:41

Haha Katten såg ju såååå intresserad ut av som pågick. Såg ut att vara en grymt mysig dag!<3

2010-02-07 // 19:00:13

hahaha x)

Jaaa det lär vi göra!!! Han MÅSTE se den! :D

Vi får göra en ny på finalen, med annat nummer.. hahaha ;p

<33

2010-02-07 // 19:08:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: