Helgen

Jag åkte som sagt hem till systrarna. Detta var det första jag såg när jag kom in...


HAHA! Hur kul är inte detta :')

Vi hade hur mysigt som helst! En supergod bål fick vi, och massa gott...




Tror det är första gången jag är brunare än denna pojk :')

Ett superfint collage hade de gjort också.


Sötisar, detta sitter nu på min vägg! :D Vid sängen, så jag kan kolla på det innan jag somnar, och när jag vaknar!


Man blir aldrig vuxen nog...

Efter ett ex antal timmar åkte jag sen hem. För att dagen efter bli firad av släkten.
Men feber och hosta och snuva så höll jag mig vaken.

Presenterna blev detta:

*Koppar
*Bestick
*Sminkborstar+concealer
*Massa pengar
*En tröja
*Ett halsband


Och Måns fick vara med på några hörn i går också. Dock på födelsedagskort denna gång :')

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLT!

KOMMENTARER


Hahah, måns dockan var ju bara sååå fin, fast han var en aning blek :P

2010-02-22 // 18:56:39

hahah så kul det var!! :D

LOVE YOU <3

2010-02-22 // 20:40:27

DU är!! :))

<333

2010-02-22 // 21:36:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: