Blää

Suck, en dag avklarad, 2 kvar.
Jag ser inte fram emot morgondagen!
Redovisningen känns som ett stort frågetecken just nu, med tanke på min hosta. Jag kan ju inte påstå att jag är så himla pepp på att stå där framme och hosta fram all fakta!

Jaa jag är bitter. Jag vill bara ha lov!
Men ett plus är ju att jag fick VG i svenska A (jag var helt inställd på att få G. Fråga mig inte varför, min lärare tyckte också det var konstigt då de flesta uppgifterna har legat på de högre betygen) Jag tycker alltid det är svårt att få höga betyg i Svenska, det är inte riktigt min grej...


JAG VILL!!!

KOMMENTARER


Jag håller med, det är svårt att få höga betyg i svenska :D Min lärare är ju så petis också :P haha

2010-02-24 // 16:43:55

nämen grattis! :D

JAG VILL MED!!!!!!!

<33

2010-02-24 // 18:27:14

Det är alltid kul att få höga betyg. Jag lyckades få MVG i Engelska...och jag vart jättechockad och min lärare frågade Varför för hon sa att hon hade kunnat ge mig högre om det fanns högre betyg xD

2010-02-24 // 19:18:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: