Julkonserten i Falun 1 december

Ja men here it goes:

Åkte hem till systrarna till 17 och sen väntade vi på att Elin skulle komma. Hon kom inte fören typ 18.30 så sen var det bara att brumma iväg. Var i Falun vid 19 cirkus och då satte vi oss på våra platser direkt efter att ha köpt lite dricka och så och hälsat på Mia :D

Vid 19.30 drog det igång. Helt okej platser, lite jobbigt att luta sig åt ett håll hela tiden bara men hey, jag klagar inte! haha. Superfin konsert var det i alla fall. Sonja, Sanna, Shirley, Brandur, Björn Kjellman & såklart världens bästa Måns. AZUM! Han kunde ju ha varit med lite mer i alla fall, så lite smått besviken blev man väl.



Ja, och efter 2,5 timmes show med en liten paus blev det att springa till toaletten. Folk måste ju tro att vi är helt störda som sitter och pratar med varandra mellan väggarna x) Men det var ju faktiskt bara jag, Maritza och Martina där :') Sen gick vi till Elin, Mia & Emma och pratade lite innan vi ställde oss i kön till signeringen efter lite om och men vilken som skulle vara först. Jag offrade mig ;D
Och ja, vad ska man säga? Måns är ju bara toooo cute! Han får mig alltid på sånt bra humör! :D
Pratade om lite allt möjligt, jag var seg i huvudet och allt var som det ska men skratt och sånt!
Knäppte lite kort, först ett vanligt, sen ett roligt. Kramis och så. "Är det Hyacint" Höhö :')



Ah sen blev det hejdå till Måns och Mia och så begav vi oss hemåt. Men ja, det blev ju ett weird avslut på den dagen. Tror aldrig jag varit så rädd x) Vi blev stoppade av polisen! Trodde jag skulle skita på mig. Det var inte det att man var rädd för en vanligt körkorts och nykterhetskontroll, utan att polisen satte på blåljuset och signalerade att vi skulle stanna. Liksom klockan 23 på kvällen... Hej fyllecell typ. Nej jag vet inte vad jag tänkte på där, allt och inget! Haha x) Men det var grönt och vi fick brumma hemåt. Och ja, sen kom vi till en olycka också. Händelserik hemresa må jag säga. men det gick ju bra, och jag fortsatte hemåt och la mig med ett leende på läpparna :D

Problemet är att jag redan saknar't. Men gosh så bra det var! Thänk joo! ♥

KOMMENTARER


sååå bäääääzt!

♥♥♥

2010-12-04 // 18:37:49

UNDERBART! ♥

2010-12-04 // 23:40:34

Haha brottslingen Jossan! =D

2010-12-05 // 12:39:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: