Hate goodbyes!

Sista dagen på APUn idag. Inte okej. För en gång skull så trivs jag så förbaskat bra! Fick till och med ett "Jag älskar dig" idag av en liten kis. Snyft, vad ska man säga liksom? Kramkalas blev det i slutet i alla fall, i massor! Och lite dans, gillas! haha. Bjöd på nergerbollar också (får jag skriva så? Inget illa menat, men jag säger så... Höhö)
Men aja, från det ena till det tredje:

REWIND HAR SLÄPPTS! Gillar den so far! Covers, avskalat och fint. Mjo men visst, klockrent! Att det kommer in ett "Jennie let me love you" mitt i en låt (Dancing in the moonlight om jag inte minns fel) gör ju det inte hela sämre. Kul lät det! :') Nej men lyssna in det vet ja! Ni blir inte besvikna hoppas jag ;D



Bloggar om julkonserten imorgon, så kika in här då vet ja! :D Snart väntas det besök av kusiner och en morbror, vilket betyder att det blir god mat! Haha

KOMMENTARER


HAha tyckte också det va kul helt plötsligt ba "jennie let me love you" hahaha ;D SKIITBRAAA ♥

2010-12-03 // 17:13:40

JAG VILL TRÄFFA GRABBSEN!! :(

haha

2010-12-03 // 18:26:31

snygg blogg! :)

2010-12-03 // 19:40:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: