Effektiv dag

Igår var jag som sagt ledig, men inte fick jag sova ut för det inte. Nej, klockan 9.00 gick jag upp för att ta mig in till Friskis & Svettis och träna på gym (snacka om träningsvärk idag eller vad?!) Efter det blev det en sväng på Kupolen för att möta upp mamma och mormor för en fika. Bror sprang även iväg och köpte julklapp till mig (hihi) och pappa så nu är alla klara! :D
Åkte hem till mormor och morfar och åt mat för att sen åka hemåt, städa lite, fixa lite läxa det jag kunde göra. Och sen kom Maritza & Martina hem hit för lite mysig idolkväll (:♥
Och ja, som ni vet så vann ju Jay, och det spelade ingen roll för mig vem som vann, men jag måste säga att det var rätt trist för att vara final...



Dagen till ära ska jag plugga :(

KOMMENTARER


hihi mys♥

2010-12-11 // 15:37:15

myys ♥

jag har också pluggat idaag.. :(

haha

2010-12-11 // 17:29:52
Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto) http://lenasplanet.blogg.se/

Idol 2010 har varit supertrist hela den, och idollåten var inte ens bra!

2010-12-11 // 23:21:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: