Det börjar närma sig slutet

AAAAAAAAAAH! Galet vad skönt det känns!
Provet är avklarat. Höll på att kissa på mig av nervositet. Det värsta var inte provet, utan att han satt där och såg sur ut och inte rörde en min! Men nu är det över, och det känns så feeeting najs! inte tog det 5-10 min som alla andra i klassen sa att det gjorde utan mitt tog minst 20 min :')

Den årliga julfesten hade vi idag också. Tråkigaste hittills. Lappleken är fet med kul, men resten kändes bara som nått de slängt ihop, men vad gör det anyway? Min sista julfest någonsin på skolan.
Satt kvar i skolan och pratade massa strunt i typ 2,5 timmar.
Sen hämtade pappa och jag Pelle. (farmors krycka som hon glömt på ett ställe. Fint namn right? haha xD)

Imorgon är det mentorstid i en timme. Sen är det J-U-L-L-O-V!!! :D:D:D:D:D:D


KOMMENTARER


:D:D:D:D:D:D

2010-12-20 // 19:14:06

HIHIHI så skönt!!!! :D Miss yah ♥

2010-12-20 // 19:19:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: